30
شورای اسلامی الکترونیکی
می 30, 2018
اطلاعیه شماره یک
ژوئن 11, 2018

دهیاری الکترونیکی

دهیــــــــاری الکترونیک ، سازمانــــی است روستائی که با بهره گیری از فناوری اطلاعات ، خدمات خود را ، به صورت سریع ، قابل دسترس و امن به صورت ۲۴ ساعته و فارغ از محدودیت های زمانی و مکانی به روستائیان ارائه می کند . ایجـــــاد فضائی برای تبادل نظرات مردم درباره عملکرد دهیار ی ، دریافت خدمات از طریق اینترنت ، اطلاع رسانی به روز فعالیت های دهیاری وامور مربوط به روستا دهیاری الکترونیک ، اطلاع رسانی جاذبه های گردشگری و فرصت های سرمایه گـــــــــذاری در روستا از ویژگیهای دهیاری الکترونیک میباشد.

طرح دهیاری الکترونیکی

شرکت پویا وب سپاهان، با تکیه بر نزدیک به دو دهه تجارب ارزنده و سابقه اجرایی مدیران خود در زمینه فناوری اطلاعات ، در خـــــرداد ماه سال ۱۳۸۶ تحت عنوان شرکت سهامی خاص تاسیس و به طور رسمی و قانونی فعالیت خود را در این حوزه آغاز نمود. این شرکت با لحاظ نمودن روند توسعه صنعت IT در جامعه جهانی ، تمرکز خود را بر ارتقـــاء سطح توانمندی کارشناسان و مدیران این مرز و بوم در قالب بهره مندی از  سیستم های سخت افزاری و نرم افزاری مدیریت و نیز اهتمام در اجرای افزونه های امنیتی قرار داد . اکنون این شرکت با تجارب نمایشگاهی متعدد و برخورداری از متخصصین ذیربط در حوزه برنامه نویسی و امور گرافیک ، فیلم و تبلیغات ، آماده ارائه خدمات به دستگاه های اجرایی ، ادارات ، شرکت ها ، مؤسسه ها وکلیه فعالان اقتصادی می باشد.

پویا وب سپاهان با انجام بیش از سه سال مطالعات روستاهای مجازی ایران و جهان . الگو سازی برای تدوین روستای الکترونیکی توانسته است طرح روستای الکترویکی را با بروز ترین متدها و با شناسایی نیازهای دهیاران و روستاییان طراحی و در حال حاضر در بسیاری از روستاهای کشور پیاده سازی نماید. امید به اینکه این طرح با اجرا شدن در کلیه روستاهای کشور بتواند گامی موثر در ارتقا سطح کیفی و کمی زندگی روستایان داشته باشد.

خدمات طرح

خدمات روستای الکترونیک به مردم                   خدمات روستای الکترونیک به دهیاری ها                    خدمات روستای الکترونیک به شورای اسلامی روستاها

دهیاران محترم در صورت تمایل می توانند از طریق لینک های زیر درخواست خود را ثبت نمایند:

درخواست مشاوره                درخواست کاتالوگ              درخواست پیش فاکتور                   سوالات متداول                   مشخصات پکیچ ها