30
روستای الکترونیکی
می 30, 2018
دهیاری الکترونیکی
می 30, 2018

شورای اسلامی الکترونیکی

شورای اسلامی ، پدیده ای است مبتنی بر مفــاهیم قرآنی که در خارج از مرزهای کشورهای اسلامی تعریف نگردیده به همین لحاظ تاکنون تعریف جامعی برای آن ارائه نگردیده ،لیکن با الگوگیری از تعاریف منناظر ، شورای اسلامی الکترونیکی را میتوان شورایی دانست که با ایجاد بستر الکترونیکی مناسب زمینه مشارکت الکترونیکی گسترده تر روستائیان را در تصمیم سازیهای خود فراهم و در همین بستر نیز تصمیمــات خود را به اطلاع آنان برساند. شکل گیری شورای اسلامی الکترونیـکی ، لازمه توسعه روستای الکترونیکی میباشد.

طرح شورای اسلامی الکترونیکی

طرح شورای اسلامی الکترونیک که زیر بخش روستای الکترونیک در اهداف تحقق دولت الکترونیک می باشد با همکاری اولین مجری طرح روستای الکترونیک در کشور، شرکت پویا وب سپاهان طراحی گشته است و اعضای محترم شوراها می توانند در سامانه دهیاری الکترونیک روستاها در بخش شورای اسلامی الکترونیک مصوبات، گزارشات عملکردی مالی و اجرایی و مشخصات اعضا و سایر برنامه ها را با مردم به اشتراک گذاشته، نظرسنجی و رای گیری انجام داده و از مشارکت مردمی نیز در اداره امور یاری جویند.

دهیاران محترم می تواننند با راه اندازی سامانه دهیاری الکترونیک پویا وب از مزیت سه وب سایت دهیاری الکترونیک، روستای الکترونیک و شورای اسلامی الکترونیک در یک وب سایت جامع بهره مند گردند. جهت سفارش وب سایت و یا کسب اطلاعات بیشتر از طریق لینک ها زیر اقدام و یا با شماره های ۰۹۱۳۲۸۶۵۶۹۳ – ۰۳۱۳۲۷۵۷۵۲۲ تماس حاصل فرمایید.

پویا وب سپاهان  : اولین مجری طرح دهیاری الکترونیکی در کشور

مجری طرح شهرداری الکترونیکی در کشور

دهیاران محترم در صورت تمایل می توانند از طریق لینک های زیر درخواست خود را ثبت نمایند:

درخواست مشاوره                درخواست کاتالوگ              درخواست پیش فاکتور                   سوالات متداول                   مشخصات پکیچ ها

خدمات پویا وب به :

مردم                   دهیاری                 شورای اسلامی

جهت کسب اطلاع از طرح های شهرداری الکترونیک کلیک نمایید.