30

🔴 دهیار روستای کرسگان با صدور پیامی از حضور پرشور و حماسی مردم این روستای شهیدپرور در پای صندوق‌های اخذ رأی قدردانی کرد.

هفتـــه فـرهنگی شهـرستـان فــلاو رجــان 💠 ۲۹ لغایت ۵ اسفندماه 💠
فوریه 21, 2024
۱۵ اسفند روز درختکاری را گرامی میداریم
مارس 4, 2024

[Forwarded from اقای شفیعی کرسگان]
[ Photo ]
🔴 دهیار روستای کرسگان با صدور پیامی از حضور پرشور و حماسی مردم این روستای شهیدپرور در پای صندوق‌های اخذ رأی قدردانی کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام و صلوات بر حضرت محمد مصطفی (ص) و خاندان پاک ایشان و درود بر روح پر فتوح رهبر کبیر انقلاب اسلامی و شهدای گلگون کفن میهن اسلامی ایران ، ضمن تبریک آغاز بهار آزادی و عزت، از همه آحاد مردم شریف و ولایتمدار روستای کرسگان، خانواده‌های معظم شهدا، هیئات مذهبی، کشاورزان، صنعتگران و تمامی عزیزانی که در برگزاری هر چه با شکوه تر انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری تلاش کردند و با حضور پر شور و پر افتخار خود بیعت با رهبری و انقلاب داشتند، صمیمانه قدردانی و تشکر می‌نمایم.
این حضور گرانقدر و معنوی، نشانه‌ای از زنده بودن روح انقلاب و ایمان به آرمان‌های امام(ره) و شهدا بود. این حضور مسئولانه و شجاعانه، موجب افزایش اعتماد و امیدواری برای آینده روشن ایران اسلامی شد. این حضور مبارزانه و مقاومتی، موجب تحقیر و شکست دشمنان و مخالفان انقلاب شد. امیدوارم که منتخبین محترم مجلس و خبرگان، با توجه به وظایف و مسئولیت‌های خود، در خدمت به مردم و ملت ایران و حفظ منافع و امنیت کشور، تلاش کنند و از خداوند متعال توفیق و یاری بخواهند.
در پایان، از خداوند منان برای شما عزیزان سلامتی و موفقیت روز افزون آرزومندم و از شما مردم ولایت مدار روستای کرسگان دعا خیر می‌خواهم که در راه دشوار و پر فراز و نشیب خدمت به خلق خوب خدا، همراه و یاورمان باشد.

با احترام
حاج مسعود رهنما
دهیار روستای کرسگان